Avon:Inscrieri avon,Reprezentanti avon,Echipa avon Inscrieri reprezentanti avon - INTREBARILE VOASTRE DESPRE ACTIVITATEA DE REPREZENTANT

Sondajul nostru

Noteaza site-ul meu
Total răspunsuri: 41

Statistica


Total online: 0
Vizitatori: 0
Utilizatori: 0
                                      

1.   Care sunt pasii procesului de inregistrare ca reprezentant Avon?

Raspuns Procesul inregistrarii ca Reprezentant Avon este foarte simplu si cuprinde patru pasi.

  • Primul pas este sa trimiti o copie dupa cartea de identitate, cu ajutorul careia se va completa un formular de inscriere. Pe copie trebuie scris de mana "sunt de acord cu inscrierea mea ca Rep Avon” si sa semnezi. In plus pentru o mai mare siguranta (intrucat au fost multe cazuri in care diverse persoane s-au folosit de copiile de bultin ale altor persoane fara acordul acestora) din campania 12/2009 e nevoie si de o copie a certificatului de nastere. In caz ca nu ne putem intalni, se poate face o copie xerox ale ambelor pe o foaie si o poti trimite atasat intr-un mail  la avonlumy@gmail.com sau prin fax, la numarul 0355.814.447
  • Al doilea pas este de a alege dintr-o brosura Avon sau din brosura virtuala Avon http://avonlumy.ucoz.com/index/brosura_avon/0-8 , primele produse pe care doresti sa le comanzi(tu sau prieteni si cunostintele tale) si sa-mi comunici codul acestora care este alcatuit din 5 cifre. Daca ai nevoie iti pot trimite o brosura prin posta in caz ca nu ai din intamplare una.
  • Al treilea pas ma priveste pe mine si consta in depunanerea dosarului tau - in vederea inscrierii, prin care obtii numarul tau unic de reprezentant Avon. Dar toate astea dureaza foarte repede, de cand imi dai comanda in 48 de ore intri in posesia produselor!
  • Al patrulea pas consta in activarea contului personal Avon, lucru pe care il vom face impreuna oricand ai timp dupa ce primesti pachetul.
2.   Cat de mare poate fi comanda mea Avon?

Raspuns Depinde de vechimea ta ca reprezentant Avon! Valoare maxima de comanda atat pentru prima ta comanda Avon din prima campanie de la inscriere cat si pentru a doua comanda din urmatoarea campanie de cand te-ai inscris este de 400 ron, apoi din a treia si a patra campanie, valoarea limita de comanda va fi de 650 ron, iar dupa a cincea campanie de la inscriere valoarea maxima de comanda ajunge la max 850 ron. De aici incolo, dupa sase campanii consecutive in care plata a fost facuta la timp, limita ta de credit poate creste la 1800 ron.

3.   Ce sa intampla daca nu pot sa plasez o comanda de minimul recomandat de 110 lei?

Raspuns  Comanda este recomandat sa fie de minim 110 ron, dar in general nu este limitata valoarea comenzii. Totusi este in interesul tau sa dai comenzi peste 110 ron pentru a beneficia de minim 15% reducere. Altfel daca comanda e sub 110 ron vei plati exact pretul din brosura, la care se mai adauga si taxa de transport. Iar daca este sub 50 ron se mai plateste in plus o taxa de 5 ron de ambalare si in final nu ai nici un castig, ba dimpotriva! Deci cel mai bine e sa aduni mai multe comenzi de la cliente, prietene, rude pe care sa le cumulezi intr-una mai mare pentru ca astfel la valori mai mari, ai si tu comisionul mai mare si ramai cu un ban de buzunar.

4.   Ce se intampla daca intr-o campanie nu am putut aduna nici o comanda?

Raspuns  Nu se intampla nimic! In cazul in care acest lucru dureaza mai mult timp, adica daca dupa 3 campanii consecutive nu ai avut activitate, adica nu ai plasat nici o comanda, te va scoate temporar din sistem si vei fi considerata reprezentant inactiv. Dar atunci cand consideri ca ai din nou comenzi, se poate reveni oricand cu o noua comanda printr-o simpla solicitare prin mail sau telefon la directorul zonal, fara nici o taxa sau conditie suplimentara.

5.   Va trebui sa platesc impozit pe ceea ce castig in urma activitatii de reprezentant Avon?

Raspuns  Nu, ceea ce castigi ca reprezentant Avon NU se impoziteaza, fiind persoana fizica castigul pe care il obti este doar sub forma de discount la comanda si nu este impozabil.

6.   Ce se intampla daca nu pot sa platesc la timp factura mea Avon?

Raspuns  Reprezentantilor care isi depasesc termenul scadent al facturii, li se vor factura penalitati in cuantum fix, in functie de vechimea debitului. Astfel, pentru acei Reprezentanti care si-au depasit termenul scadent cu:
•   4 zile, li se va aplica o penalitate de   7 lei
16 zile, li se va aplica o penalitate de   8 lei
45 zile, li se va aplica o penalitate de 10 lei

De asemenea, acei Reprezentanti care vor intra in BadDebt(rau platnic), vor avea aplicate penalitati in cuantum de 25 lei, plus o taxa de administrare a contului de catre agentiile de recuperare externe.

Nu ati gasit raspuns la intrebarea dv. pe site?
Scrieti-mi prin intermediul formularului de contact,ce anume v-ar interesa.
Va voi raspunde garantat
Adresa de email *:
Nume :
Mesaj *: